Najčastejšie otázky
1. Môžem vrátiť alebo reklamovať tovar zakúpený v e-shope v kamennej predajni?
Nie je to bohužiaľ možné. Produkty zakúpené v e-shope je možné vrátiť len poštou na adresu spoločnosti podľa našich obchodných podmienok.
V prípade zasielania tovaru cez službu packeta vám bude vygenerovaný špeciálny ID kód. V tomto prípade nás prosím kontaktujte emailom na eshop@larabags.sk.
Čo sa týka reklamácie produktu zakúpeného v e-shope, rovnako nás prosím kontaktujte na emailovej adrese eshop@larabags.sk.
2. Do koľkých dní môžem vrátiť tovar zakúpený v kamennej predajni?
Tovar môžete vrátiť do 7 dní, peniaze v tomto prípade nevraciame. Tovar je možné zameniť za nový v rovnakej hodnote.
3. Môžem uplatniť darčekovú poukážku na nákup v kamennej predajni vo všetkých predajniach LARA BAGS?
ÁNO, darčekovú poukážku na nákup v kamennej predajni je možné uplatniť vo všetkých predajniach LARA BAGS.
4. Platia zľavy uvedené v e-shope aj v kamenných predajniach?
Zľavy realizované v e-shope larabags.sk sa vzťahujú výhradne na produkty zakúpené online. O aktuálnych zľavách realizovaných v našom e-shope vás pravidelne informujeme prostredníctvom našich newsletterov. V prípade, že ste sa doteraz neprihlásili na náš odber, môžete tak urobiť na nasledujúcom odkaze https://www.larabags.sk/newsletter